Looking for:

– One moment, please

Click here to Download

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Explore games with Joystick support on itch. Log in Download game pc menggunakan joystick. Indie game store Free games Fun games Horror games. Filter Results Clear. Input methods. Average download game pc menggunakan joystick length. Multiplayer features. Accessibility features.

More from Minor Key Games. The Randomanian Creatomertist. Top games. Sort by. Pixel Art. View all tags.

New itch. Subscribe for game recommendations, clips, and more. Can you avoid social interactions in time to make it to the bathroom? Play in jyostick. Death Trips. Touhou Fumo Racing. Turtle boy in: Music Festival. A horror game, but with full lights on! Local multiplayer stabbing game for PC, Mac, Linux. So Fart Away. You can’t spell “fart” without “art”. Rexuiz FPS. Awesome mix of Quake and Unreal Tournament games.

Band Management Sim, with смотрите подробнее Happy Backwards. Rigs of Rods. RetroArch is a frontend for emulators, game engines and media players. A water-based platformer developed download game pc menggunakan joystick the NES.

Bobl ROM included. Morphcat Downloax. Sonic 3D in 2D. A 2D reimagining of Sonic 3D Blast. Memory of a Broken Dimension. Toziuha Night: Order of the Alchemists. Danny Garay. Spacegulls NES. A cute platformer featuring birds in space developed for the NES. Spacegulls ROM included. VGA Golf. Download game pc menggunakan joystick Wingman Alpha.

Tiny Crate. Harmony Honey. A puzzle roguelike in hyperbolic plane. Zeno Rogue. Wife Quest. Rescue Gake, your husband who was kidnapped by a dark elf witch called Morganna. Pippin Games. Illusion Of Gaia : remake. Corpse Party: re-call first episode. A4ch Team. A short horror tale told through a voxelated experience full of secrets. Accessible precision platformer. Jump, spin and flip to fix broken spaceships! Auroriax Tom H.

A Lithuanian Summer. An ссылка на страницу open-world sandbox racing game. SoulQuest Demo. Curse of the Arrow. Jump, shoot, solve puzzles, and fight enemies!

Can you do that with only one arrow? Member of War. Studio Blue. Vector Zero Online. Multiplayer Online Fps fast Pase Gameplay. Build a big automated factory источник an isolated asteroid, sell your products and send rockets приведенная ссылка space.

Yard Читать.

 
 

 

7 Game PC Multiplayer Offline Joystick Paling Seru! – Post Terbaru

 

Nier: Automata adalah gim yang dibuat dengan mempertimbangkan konsol, yang berarti gim ini dibuat untuk pengontrol sehingga bisa dimainkan menggunakan joystick.

Dalam game ini memerlukan penekanan tombol ganda W, A, S, atau D dan sensitivitas kamera yang sama sekali tidak dikalibrasi untuk digunakan dengan mouse. Permainan ini juga diluncurkan ke segmen penembak top-down sesekali, di mana kurangnya gerakan analog bisa merugikan. Nah, itulah kumpulan game PC pake Joystick yang bisa Anda mainkan.

Lebih tertarik yang mana? Sebenarnya tidak hanya terbatas di 10 game itu saja. Masih ada banyak sekali game game PC yang bisa dimainkan menggunakan joystick.

Semoga bermanfaat ya. Mahasiswi asal Malang, Jawa Timur, yang kesehariannya tak pernah jauh dari layar laptop. Terima kasih telah membaca tulisan saya. Simpan nama, email, dan situs web saya pada peramban ini untuk komentar saya berikutnya. Siva Nurikhsa Mahasiswi asal Malang, Jawa Timur, yang kesehariannya tak pernah jauh dari layar laptop. Tinggalkan komentar Batalkan balasan Komentar Nama Surel Situs web Simpan nama, email, dan situs web saya pada peramban ini untuk komentar saya berikutnya.

Sama-sama hu.. Mangga dicoba. Kemarin saya baru pakai buat main A Way Out. Pernah main tapi belum pernah coba pakai stik gan, kurang tahu hehe. Cuma dulu pas saya tes masih agak kurang stabil, gimana ya..

Gan kalo buat game call of duty bisa gk pake app joystick ini?? Maaf nubi hehe. Jadi harus teliti. Leave a Reply Cancel reply Your email address will not be published. G Game. Baca Yuk! Mouse Klik Otomatis Auto Clicker — Pernah nggak, kepikiran mengubah mouse yang biasa kita pakai jadi bisa nge-klik…. A Arti. Ada banyak sekali istilah-istilah unik yang biasa disebutkan di dalam game.

Mulai dari istilah khusus untuk game-game tertentu…. Main game dengan kondisi layar yang full screen, memang punya sensasi tersendiri. Apalagi kalo main di kondisi ruangan…. Android APK Download. Gratis mobile game android untuk tablet. Sebuah simulator balapan mobil yang gratis dengan grafis yang Bermain game sepakbola PES menggunakan Agar bermain game di pc bisa nyaman dan lancar, banyak cara yang harus dilakukan, sebagian besar adalah menginstal software yang dibutuhkan.

Gear support, 0 artikel. Microphone untuk berbagai jenis perangkat yang menggunakan 3. Dengan ini Anda dapat merekam suara yang lebih baik dibanding mic internal pada laptop dan smartphone.

Di bawah ini saya akan memberikan 2 link download aplikasinya yang terbagi lihat List Game yang bisa menggunakan Joystick Untuk Bermain Game PC MEmu juga sudah support joystick, artinya kalian bisa menggunakan stick pada beberapa game Android di MEmu. Published by gai42inhu. Leave a Reply Cancel reply Enter your comment here Fill in your details below or click an icon to log in:. Email required Address never made public.

Name required. Home Contact. Create your website with WordPress. By continuing to use this website, you agree to their use. To find out more, including how to control cookies, see here: Cookie Policy.

 
 

Post a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *